Która drukarka HP/Canon/Epson do ok. 800 zl

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 16:51:37 MET

Witam
Ponawiam swoje pytanko:

Juz od ponad roku przymierzam sie do zastapienia mojego "lasera" jakas
porzadna drukarka atramentowa. Bedzie sluzyla do prac biurowych, ale od
czasu do czasu bede drukowal zdjecia wyrobow do katalogu (katalog mojego
klienta, ktory wysyla swoim odbiorcom dane dotyczace nowych wyrobow, ktore
nie znalazly sie w normalnym, drukowanym przez drukarnie katalogu). Docelowo
drukowane beda takze zdjecia z aparatu cyfrowego, ale drukarka nie musi miec
gniazda dla kart pamieci.
Najwazniejszym kryterium jest jakosc zdjec wyrobow - male przedmioty na
jednolitym (niebieskim lub zielonym) tle. Kolory powinny byc oddane w miare
wiernie. Poza tym wazne sa koszty eksploatacyjne. Z tego co wiem tylko HP ma
cartridge z trzema kolorami. W pozostalych kazdy kolor jest w oddzielnym
pojemniku. Placenie kolo 300 zl za pojemnik z tuszem moze zabolec. Drukarka
powinna tez w miare szybko drukowac zdjecia.
Grupa cenowa do ok. 800 zl
Co polecacie. Dotychczas w rachube wchodzil tylko HP z 930 lub 959 (juz
zastapione przez inne) , ale nowe modele Canona i Epsona moga byc lepsze.
Mirro