Re: GeForce2 MX-400 Asus V7100/SE Pro Pure 64MB

Autor: Marcin Witkowski (m.witkowski_at_ppwk.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 15:49:16 MET

> znalazlem taka karte w cennikach kilku firm. cena niby atrakcyjna
> ale boje sie tego "SE" w nazwie. na stronie asusa nic na ten temat
> nie znalazlem. czy ktos sie orientuje co to za oznaczenie??

witam
mialem ten sam problem :)
napisalem do supportu asusa i mi odpisali, ze roznica jest jedynie w tym ze
na asus v7100 pro jest pamiec 5ns a na 7100 pro/se jest pamiec 6ns.
w praktyce wyglada to tak, ze na 7100 pro pamiec jest ustawiona na 200MHz
(patrz opis karty na www.benchmark.pl) a na 7100pro/se pamiec chodzi
nominalnie na 166 MHz. core ustawione na 200 MHz. nie wiem jak z kreceniem
tego cuda bo nie mialem mozliwosci dluzej potestowac. jak pamiec ustawilem
na 195 MHz to w 2d spoko, obraz stabilny i bez przeklaman, ale w 3d nie
odpalalem :(

nie jestem pewien czy 7100 pro ma hardware monitoring wbudowany czy nie, ale
7100 pro/se na pewno nie ma :(
mimo to kupilem karte 7100 pro/se i jestem zadowolony, czuc roznice w
porownaniu do mojej poprzedniej creative tnt2 m64 :)

p.s.
jak sie w sklepie pytalem, to facet nie wiedzial i mial sie od dystrybutora
dowiedziec co rozni te karty i co sie okazalo pol dnia pozniej? ze
dystrybutor powiedzial ze roznica jest taka ze 7100 pro ma radiator z
wiatrakiem a 7100 pro/se ma tylko radiator.
i to wg niego tlumaczylo roznice w cenie ponad 100 PLN :))))