Re: tepsa - predkosc modemu

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 22:47:42 MET

a ja mam pentagram diablo i lacze sie tyle ile fabryka dala :-)
standardowo 49 k a po lekkim tuningu, czytaj wpisie w ustawieniach
zaawansowanych modemu określających minimalną i maksymalną prędkość
połączenia mam maksa czyli 56k.
Trzeba tylko sprawdzić czy przez takie wymuszone połączenie nie ma wiecej
błędnych paczek, przez co mimo większej prędkości połączenia realny transfer
nie jest mniejszy. U mnie nie ma :-)
To działa też w drugą stronę, jeżeli ktoś ma problemy z połączeniem (kiepski
modem, linia telefoniczna) może wymusić pracę z niższą prędkością np. 33600,
stały transfer - mała liczba utraconych paczek, może podnieść realną
prędkość np. ściągania pliku niż przy teoretycznie większym 56k gdzie np.
jest gubiona połowa paczek (które musza zostac powtorzone), zrywanie
połączenia itp.
Pozdrawiam.

--
 www: http://www.republika.pl/star_rider