Odp: Abit KT7

Autor: Strażak (przemekk2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 15:30:57 MET

Spokojnie starczy sam radiator. Ja zamontowalem od chlodzenia celerona taki
co z wiatrakiem z 7zl kosztuje :) i nie jest nawet cieply po dluzszym
czasie.
IHMO tez uwazam ze wiatrak na chipsecie jest to dupy. Pewnie zaoszczedzili z
0.2$ w hurcie :(

Użytkownik ..::TP::.. <gero_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tt6a6$5qd$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...