Re: goracy procek

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 14:29:06 MET

Użytkownik Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9slit6$n15$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Sprawdź, czy Motherboard Monitor ci zadziała. On ma bardzo przyjemną
> opcję logowania pomiarów do pliku, więc będziesz mógł potem łatwo
> sprawdzić ile przy jakiej temperaturze ci komp pochodził zanim zawisł.

dzieki
program dziala, nie wiem czy dobrze ale dziala....
jak go ustawic zeby alarmowal przy temp. 50' C ?
btw, podobno programik nie wspolpracuje
poprawnie z niektorymi typami czujnikow
u mnie jest Winbond 83977TF-AW, moze byc ?

Pozdrawiam
tomas