Re: KT266A

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 12:37:19 MET

"Remi" <rfranek_at_acn.waw.pl> wrote in message

> Poczytałem, złożyłem już 5 komputerów na tej płycie (w tym swój własny) i
> jak do pory nie zauważyłem aby była niedopracowana. Poproszę o kokrente
> linki w których opisane są te kłopoty.

Linkow teraz Ci nie podam bo mi sie nie chce szukac.
Ale z pierwszym biosem plyta byla bardzo nie stabilna. Z najnowszym biosem
oficjalnie
obslugujacym athlona xp plyta nie prawidlowe je rozpoznaje. Brak mozliwosci
ustawienia taktowania pamieci do fsb -33. Oraz tam jakies inne duperele.
Sa to naszczesie zeczy do porawienia w biosie, ale nie swiatcza dobrze o
firmie.
Inna sprawa to 4 banki na pamieci sa bradzo blisko sie oraz dosc blisko
socketu procesora oraz na koniec ustawienie portow IDE oraz stacji dyskow
jeden pod drugim wiesz jak wkurza takie ustawienie jak skladasz duzo
zestawow :-)

> Jak dla mnie płyta jest stabilna, wydajna i warta swojej ceny

Jak pisalem osiagi do ceny sa bardzo dobre :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!