Re: Co się stanie jak .....

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 12:46:58 MET

Czepiacie się szczegółów... wiem, że w przypadku zatarcia się wentylatorka
jest jeszcze radiator ... nie o to chodziło w pytaniu ... po to napisałem o
tym AMD aby ktoś mi nie napisał, że mam ściągnąć sobie film Toma i
obejrzeć..

Jak ktoś zna odp. na moje pyt. to proszę o nią.

Pozdr.
Sailman

P.S.
1. nie mam nic przeciwko AMD (sam kiedyś używałem a nawet ostatnio dwa do
biura kupiłem ;-) )
2. do dwóch powyższych Panów: przeczytajcie lub posłuchajcie (teraz już nie
pamiętam) komentarz do filmu.. wyraźnie było powiedziane: "popatrzcie co
może się stać w przypadku zatarcia wentylatorka".