Re: Z VHS na komputer za pomoca karty TV ?

Autor: amulet (amulet_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 11:30:48 MET

Użytkownik "Radio Erewan" <radek_at_broffsee.com> napisał w wiadomości
> "amulet" <amulet_at_interia.pl> wrote in message
> ale
> koniec
>
> Ze zwykłej taśmy (nie SVHS) i tak nie wyciągniesz więcej jak 250-350
> linii...
>
> Pozdrawiam
> Radek
Wiem ale obraz z magnetowidu wyswietla sie na calym ekranie, jakosc nagrania
jest calkiem dobra a mi zalezy aby uruchamiajac mpg'a mial defultowo okienko
z filemem minimum na 80 % powierzchni ekranu bez rozmazania.
Nie chce aby po powiekszeniu okna obraz byl niewidoczny i rozmazany dla tego
zalezy mi na rozdzielczosci bo to ma byc takie male prywatne archiwum. Sam
film trwa jakies 1 minuta i 20 sekund bo jest to migawka z dziennika na
temat mojej instytucji no i ja sie zalapalem:) dla tego na kompresji mi nie
zalezy, zwykly mpg lub avi nie jakis tam dvx.
Pozdrawiam