Re: Mysz radiowa

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 08:23:17 MET

"Agassi" <pmagassi_at_net.atr.bydgoszcz.pl> wrote in message
> Czesc. Mam pytanko, czy ktos z Was uzywa myszy radiowej?
> Jak sie spisuje ?
> Jak czesto sie wymienia "bakterie" ? :))
> Czy radiowe A4Tech sa dobre?
>
> Pozdroofka. Agassi

a4 rfw-25 - dziala pieknie, tylko na poczatku musisz dobrze ulozyc odbiornik
(tj. nie kolo monitora, ani zadnych zaklocen, obrocic go odpowiednia strona,
etc) i wtedy masz najlepszy zasieg i zadnych problemow, bo przy slabym
zasiegu strasznie traci na czulosci.
a co do baterii, to na takich przecietnych to pochodzi ze 2 miesiace, teraz
mam juz 4 miesiac duracele ultra i nadal dziala...