Re: Problem: Za duzo pamieci w komputerze :)

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 01:44:31 MET

On Fri, 23 Nov 2001 11:54:16 +0100, "Mirosław Szejduk"
<miroslaw_szejduk_at_css.pl> wrote:

>Ostatnio dolazym 256 ram'u (spectec) do juz posiadanych 256 wiec mam niby
>512Mb. Posiadam zainstalowane trzy systemy Win98, Y2k, i Redhacik. Problem
>jest w tym iz pod W98 czesto mam jakies krzczki zamiast ikon, pod Y2k i
>Linux'em wszystko dziala doskonale. Moze spotkaliscie sie z tym problemem i
>jak temu zaradzic, bo nie chce mi sie wyjmowac pamieci za kazdym razem jak
>chce uruchomic w98.

Hmm jak sobie wrzucilem 4x256 MB do ABit BX6 rev2, a na tym W98/W98SE
to poczatkowo dziwne rzeczy sie dzialy. Dopiero jak zainstalowalem
program Cacheman 4.1, pozniej 5.0 i je skonfigurowalem to juz jest
gucio. Swoja droga 500 MB ramdysk to faaajna sprawa :)

Aha, niedawno instalowalem sobie w98se i tak na wszelki wypadek
podczas instalacji bylo tylko 3x256. Choc moze powinienem jeszcze
mniej zostawic ?

Pozdrawiam