Re: Zaschnięte dysze w drukadce

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 15:57:58 MET

Użytkownik Jacek Kluczniok <inkaust_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3be4ccae_at_news.vogel.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów
> W mojej drukarce HP 670 dziwnie często zasychają dysze z czarnego tuszu.
> Zawsze pilnuję, aby przynajmniej dwa razy w tygodniu wydrukować parę linijek
> tekstu celem ich "przedmuchania". Ostatnio jednak nawet to nie pomogło i
> połowa dysz zatkała się.
> A w zostało jeszcze ponad połowę tuszu do wydrukowania.
> Czy jest możliwość udrożnienia zatkanych dysz (płyn penetrujący?).
> Czy taki stan rzeczy to defekt drukarki?

Nalej do spodka ciepłą wodę i postaw w nim cartridge, niech się pomoczy
przez dłuższy czas. Po wytarciu i wysuszeniu powinno być wszystko OK.

Nigdy nie moczyłem w żadnym spirytusie itd. ten sposób się sprawdzał.

PeJot