Re: PixelView i przechwytywanie w Win2000

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 15:57:42 MET

Użytkownik Rafciu <rafciustud_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9s2uig$e4h$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kartę telewizyjną PixelView TVPak i po instalacji sterownika i po
> pierwszym uruchomieniu PixelView TV Station wyskakuje błąd że nie mam karty
> przechwytywania. Wszystko sprawdzałem i kartę mam podpiętą dobrze.
> Ściągnąłem też sterownik pod Win2000 do TVPaka ze sprony
> http://www.prolink.pl i nic, to samo. Próbowałem też przechwytywać obraz
> programem Virtual Dub i też wyskakuje że nie może znaleźć sprzętu
> przechwytującego.

Na www.tvm.pl
znajdziesz ciekawy program do zgrywania w win2k
oraz uniwersalne sterowniki wdm. Nazwy zaczynają się na IU

Ponieważ ostatnio szwankuje tvmania możesz też to ściągnąć
z www.tvfreak.cz

PeJot