Re: plyta głowna

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 15:57:45 MET

Użytkownik Grzes <grzes_at_masters.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9s12nh$q3h$1_at_news.tpi.pl...
> Poszukuje plyty głownej (zintegrowana na maxa) musi miec karte sieciowa
> 10/100, muzyke, grafike (riva tnt-2 m64) i pracować z AMD DURON 850. Kiedys
> byly w sprzedaży takie płyty TOTEM ale jakos znikneły z rynku. Czy ktos zna
> takiego producenta który robi takie płyty ? Moze ECS.

Widziałem ostatnio coś takiego PCChipsa (nie polecam, chyba na ALI) dla Celka/P3
(nie pamiętam symbolu)
tnt2m64 + muzyka + sieciówka - 315zł (Iskra -Kraków)

Płyta Intela D815 EEA2L na I815E (z grafiką), muzyka, net - 680zł

Dla Durona/Athlona na kt133A znowu PCCHIPS 810LMR (nie polecam)
grafa+muzyka+net - 350zł

IMHO płyty zintegrowane nadają się tylko dla firm do drukowania faktur itp.
W domu szkoda się z tym męczyć gdy Ci za to nie płacą ;)

PeJot