Re: Rozpoznawanie numeru osoby dzwoniacej.

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 18:10:43 MET

Wiktor S. wrote:

>Po drugie: NIE. Tepsa wspanialomyslnie wylaczyla te mozliwosc
>(majac oczywiscie swe bzdurne powody) na wszystkich
>centralach. Z tego co wiem to dziala tylko na liniach ISDN.

zrobili to na zadadzie rownania do najgorszych;
dopoki wszystkie centrale tego nie obsluza, to nie bedzie dzialalo;
w zasadzie kazda centrala, ktora pokazuje Twoj numer na komorce, jak
na komorke dzwonisz ma mozliwosc realizowania tego w druga strone;
jednak tpsa wylaczyla te mozliwosc;

pozdrawiam;

--
dosyc mam tego; NO MASZ TEGO SIGA;
podam jeszcze majla: podolany_at_poczta.wp.pl