Problem z płytą ECS

Autor: Pawel G. (KRAKOW) (dopesson_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 18:36:48 MET

witam!
    Mam osobićie Intela Pentium 2 300mhz. Chce zmienic sprzet kupujac płyte
ECS za ok 300 zł + procesor. Patrząc na specyfikacje sprzetowa płyt,
niestety nie ma ona złącz ISA. Mam sjaner Mustek paragon 600 II N, z karta
na złącze ISA. Nie wiecie czy jest możlowość załatwienia nowszej kasty do
tego zkanera ze złączem PCI (jak tak to skąd?) lub czy istnieje jakiś model
ECSa z ISĄ?
Pozdrawiam;
Paweł. dopesson_at_poczta.onet.pl
P.