Dla PeJot - podziękowanie!

Autor: Mariusz (drimariusz_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 18:30:09 MET

Użytkownik Mariusz <drimariusz_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tocm7$563$1_at_pingwin.acn.pl...
> Witam!
> Czy jest wśród Szanownych Grupowiczow ktos komu udało się zainstalowac pod
> W2k kartę ASUSa Riva V3400TNT TV in/out, ale tak by działały wszystkie jej
> funkcje?
> Szczególnie chodzi mi o możliwość zadziałania w karcie opcji - Video
> Capture!
> A może nie jest to możliwe pod W2k!!!
> W Win 98SE - własnoręcznie pracowałem z tym wielokrotnie!
> Trzy odwiedzone dzisiaj przeze mnie serwisy - bezradnie rozłożyły ręce
(tzn
> fachowcy z tych serwisów)
> [...]

Do capture pod Win2k musisz mieć sterowniki WDM
Poszukaj na stronie producenta.

PeJot
-------------
Cześć!
Chcę Ci serdecznie podziękować za te Twoje dwa zdania!!!
Od miesiąca staram się wszelkimi sposobami zlikwidować mój problem. Nikt mi
nie umiał nic doradzić!
Nawet w serwisach (wydawać by się mogło - ludzie znający się na rzeczy -
wyprawiali cuda i gadali brednie, co nawet mnie laikowi wydawało sie bzdurą:
np trzeba wymienić dysk twardy!!!!)
Mniejsza z tym. Przed chwilą wróciłem ze strony (który to już raz - tylko
trzeba było wiedzieć czego szukać!) Asusa gdzie znalazłem to coś o czym
mówiłeś.
Zainstalowałem! Wszystko gra jak należy!
Jeszcze raz BARDZO SERDECZNE DZIĘKI! :)))))))))

--
Mariusz