Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 18:15:37 MET

Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <szpunk_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości news:9tp683$lt1$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9tggn3$spa$1_at_flood.xnet.com...
>
> [...]
> >
> [...]
>
> PLONK
> - za całokształt,
> - za publiczne dyskryminowanie ze względów narodowościowych.

:-))) Weź sobie facet wstaw plonka gdzie chcesz... :-))))

> P.S. Daję Ci 14 dni na przeproszenie mnie i innych osób.

Buachahahahahahaha! No rozbawiłeś mnie do łez...

> W razie niespełnienia mojego żądania inaczej sobie porozmawiamy.

Szantaż? A wiesz, że to karalne?

No to powtórzę abyś dobrze zapamiętał: Polska to kraj pełen złodziei!
A wiem to, bo sam w niej mieszkałem ponad 28 lat...
Oczywiście - nie wszyscy Polacy to złodzieje, ale niestety
ciężko znaleźć takiego, który zodziejem nie jest. Niestety.