Re: notebook ze stanów

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 16:18:08 MET

On Sun, 25 Nov 2001 13:44:19 +0100, "Piotrek" <piotrf_at_hoga.pl> wrote:

>Witam
>
>Zastanawim się nad zakupem notebooka w USA, i sprowadzeniu go tutaj. Tylko
>mam jedno pytanie, jak to jest z DVD, bo tam jest inny format filmów (chodzi
>o zabezpieczenia) czy jak przywiozę go tutaj to będę mógł odczytywać
>europejskie filmy? Wiem że np. w notebookach HP można zmienić region chyba 4
>razy, tylko że mnie interesuje sprzęt Toshiby, czy tam jest podobnie? Może
>ktoś ma doświadczenia w tym temacie?
>
>Z góry dziękuję za odpowiedź
napedy dvd toshiby w laptopach pozwalaja na zmiane regionu dvd 5 razy
za piatym razem blokuje sie na ostatnim regionie
poszukaj w sieci i moze sie tobie udac zmodyfikowany firmware do
napedu aby byl on region free - niektore dyski moga nie dzialac
poprawnie w napedach region free - to jedno z najnowszych zabezpieczen
jezeli bedziesz kupowal nowego laptopa to zmiana regionu nie powinna
byc problemem, jezeli uzywany to zprawdz czy bedziesz mial jeszcze
szanse zmienic region czy moze limit juz zostal wyczerpany (w
internecie powinienes znalezc programy to testowania napedow)