Re: SOLTEK SL-67FV1 - PROBLEM!!!!!!

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 11:37:55 MET

Acha, wiec co ja moge zrobic, zeby choc troche zwiekszyc wydajnosc tego
komputera, tak, zeby byla dosc duza, bo jak Pentium III moj kompute nie
chodzi, czy zrobic upgrade biosu, ale to podobno nie wiele pomoze, no i nie
wiem, jak bardzo to jest ryzykowne, chipsetu chyba nie da sie zmienic?
w 3D Mark 2001 dostalem 680 punktow w 1024*768, a kumple z podobnymi
parametrami wyciagaja 2 tysiace.