Re: Abit KG7, XP1.6 i temperatura...

Autor: Escobar (wojtek_at_rojcanet.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 11:43:44 MET

Użytkownik "rao" <nezumi_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> To napewno nie normalne zeby ten prok grzal sie pod qlerem titan do 60
> stopni. A jednak tak sie dzieje na Abicie KG7 i za cholere nie wiem, jaka
> moze byc tego przyczyna. U qmpla xp1.6 na epoxie 8kha+ i pod identycznym
> qlerkiem nie grzeje wiecej niz 43*. O co loto?

prawdopodobnie zostala nalozona zle pasta termoprzewodzaca ( tzn za duzo i
cieplo nie jest dobrze odprowadzanie, po przekroczeniu pewnego progu
grubosci pasta zaczyna byc izolatorem a nie przewodnikiem ) do tego nie
napisales jakiej pasty uzywasz, polecam cos ze sproszkowanym srebrem

pozdrowienia
Wojtek, GG: 153810
wojtek_at_rojcanet.pl