Re: k7s5a i bios

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 25 Nov 2001 - 10:14:52 MET

> Witam
> Pomimo zainstalowania nowego biosu nie trzyma jego ustawień,
> czy jest to podstawa do reklamacji płyty
> pozdrawiam
> forestart
Miałem dokładnie to samo, nowy bios nie pomógł, poniosłem do sklepu i wymienili
(ale z widzenia znam sprzedawcę), za drugim razem chodzi jak zegarek-tzn można
trafić na dobrą, na wszeki wypadek nie zmieniaj BIOSU albo wgraj
z powrotem stary wtedy MUSZĄ wymienić bo płyta jest niesprawna (mogliby się
czepiać że uszkodziłeś BIOS-em płytę co w tym przypadku jest bzdurą, bo więcej
chyba ECS-ów jest nawalonych fabrycznie niż sprawnych)