Re: Co do Durona

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 14:33:43 MET

On Wed, 31 Oct 2001 18:46:09 +0100, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>ale roznica to jest max 5% w stosunq do topowych :P
Dla niektorych to tez argument ;-)

>msi a asusuem to jest CIUT za malo, by dodawac do plyty 200zl... mowa o
>k7 master vs. a7m266 ;)
Moze niedlugo gdy minie pirwszy szal na plyty na KT266A roznice troche
sie zatra. IMHO nowosci sa dla tych, ktorzy maja kasy jak lodu i dla
nich te 200 to drobiazg i kupia to co am najlepsza reklame, ew maja na
tyle rozumu aby kupic to co anjwydajniejsze/najlepsze etc, lub dla
tych ktorym ta nowsc jest niezbedznie z jakich przyczyn potrzebna i z
teg wzgledu tez czesto kupia i zaplaca. Ja sobie jeszcze chwilke
poczekam.

>chyba, ze jakis dziwny model :P
Po zderzeniu z mlotkiem?

>czemu nieszczesnego? :>
Eeeee... Bo to juz staroc taki.....

To ja wybieram A7V133 :-))))

To ja chwile poczekam az bedzie jak wyzej :-)

>chociaz ja i tak bym wybral MSI ;)
Heh. To plytka dobra dla amatorow. Prawdziwi Hardcorowcy
podkrecacze-magicy uzywaja ASUSA. ;-)

>roznica - hmmm... po pierwsze inny typ laminatu - czerwona, max. mnoznik
>to 15x (ostatnio taki byl ;> ). coz jeszcze? jest ogolnie ciutke
>wydajniejsza i hmmm... po prostu ja lubie :))
No tak ten klasyczny pomarancz laminatu ASUSA zupelnie teplyte
dyskwalifikuje ;-)

>e tam, dupa ;) kt7 i kg7 sa bezproblemowo IMHO :) najczesciej :)
KG7 moze i tak, a AKT7..... Na jej stailnosci (a wlasciwie jakosci
wykonania) sie juz troche przejechalem.... moze mialem pecha.

Pozdrawiam
GLide