Problemy z AVerMedia TV/Phone 98 with VCR

Autor: J_O_K_E_R (j_o_k_e_r_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 00:25:17 MET

Mam mamy problem. Wszystko gra, gdy tylko
chce ogladac programy. Gdy zas odpalam
opcje VCR i wciskam rekord program sie
wiesza. Wiem, ze prawdziwy komputerowiec
wiesza sie wraz ze swoim sprzetem, ale mi sie
to nie usmiecha. Probowalam na nowo wgrac
sterowniki - nie pomoglo. Probowalam nagrac
program przez VirtualDub - nie pomoglo. W tym
drugim programie pojawil sie komunikat : "Warning !
No frames captured. Make sure yours capture card
is functionning correctly nad that valid video source
is connected. You might also try turning off overlay,
reducing the image size or reducing the image depth
to 24 or 16-bit". Wszystko wyprobowalam, ale bez
skutku.

Czekam na Wasza pomoc - podenerwowana

Gosia