Re: Jak przerobic zasilacz ATX na AT?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 23:13:39 MET

Uzytkownik "Proximm" <proximm_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc. Mam plyte AT i jakies tam zasilacze ATX. Zastanawiam sie jak
> bezbolesnie przerobic zasilacz ATX na AT? Czy jest to mozliwe? Nie
> pamietam czy koncowki maja te same natezenia (czy co tam, nie jestem
> elektrykiem :) w AT co w ATX, ale jakby co, to taka koncowke zasilacza
> AT mam, bo mam kilka takich spalonych :)

www.hardwarebook.net - poszukaj wyjscia AT, aTX.
i lepiej sie zamien bo imho to bzdurna przerabiac, obudowa at + zasilacz to
30zl, zasialcz atx ok 50zl (tani , badziewiasty)

na 100% ktos sie zamieni.

co do zielonego to on po podlaczeniu do masy startuje zasilacz - prawda.