Problem z DVD LG

Autor: rdv (cyfra8_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 21:40:20 MET

Czołem wszystkim.
Zwracam się z proźbą o pomoc .
Chciałem sobie polepszyć i wymieniłem DVD Pioniera na DVD LG i tu zaczeły
się schody.W konfiguracji Realmagic dvd pionier nigdy nie miałem kłopotów
natomiast teraz gdy zmieniłem DVD wogóle niemogę oglądać filmów.Mianowicie
po włożeniu płyty do napędu realmagic widzi płytę ,ale kiedy chcę ją
uruchomić wywala komunikat no disc i w żaden sposób nie chce się
ruszyć.Wymieniłem najnowsze sterowniki i drivery ,nie pomogło .Myślałem że
jest walnięty napęd ale w PowerDVD odtważa bez problemu ,karta Reala też
jest chyba dobra bo odtważa mpegi zapisane na dysku bez problemu.Pytam więc
wszystkich co jest grane?.Acha kożystałem dwa razy z remselec172 .Czyżby DVD
LG miał jakąś blokadę.
Za jakiekolewiek wskazówki będę wdzięczny.
Pozdrawiam.