Re: duron 800 instalacja

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 16:50:05 MET

Użytkownik hubiii <hubiii_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9tlrad$sfp$1_at_news.tpi.pl...
> czesc to, moze lamerska prosba ale nie uestem geniuszem od wszystkiego i
> chcialem sie dowiedziec jak zainstalowac proca duron 800 ...mam plyte ECS
> SIS735 +s+l ( ddr +sdr_ ) inetersuje mnie tylko instalacja i ustawienia
> procesora bo tam terzeba olowkiem mostkowac .. i jeszcze prosuil bym o
> napiecia ..... czy plyta sama wykryje napiecia
>
> Obecnie pracuje na PIII i generalnie instalka procka byla prosta

Zamalowanie każdego z mostków z grupy L1
byłoby konieczne gdybyś chciał zmienić mnożnik
-domyślnie jest 8x 100

Ta płyta nie ma możliwości zmiany mnożnika chociaż
to można ominąć malując mostki L6.
Fajnie to ostatnio opisał Lisek na
http://www.tweak.pl/teksty.shtml?action=plik&plik=athlonxp
przy okazji recenzji Athlona XP1600+
i jego inaczej już poprzecinanych mostków
(a w zasadzie wypalonych)

Jeżeli masz zacięcie majsterkowicza
to możesz się pobawić w łączenie i cięcie
mostków L6 i puścić go bez podkręcania
jako 6x133.
Synchronicznie 133/133 szybciej będzie
działał cały zestaw zwłaszcza z pamięciami
DDR266

PeJot