Re: Czy to tylko u mnie

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 16:50:03 MET

Użytkownik Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bfe3a41$1_at_news.vogel.pl...
> Kupiłem Pentium IV 1.7GHz
> We wrocławiu kosztuje o 20 zł mniej niz Pentium III 800MHz
>
> Wyniki
>
> a Komputer z PIII 800MHz , Abit VP6, 512MB Ram

P3-EB fsb133Mhz ?

> [...]
>
> Test 2
> Archiwizacja baz pkzipem z sieci, pliki w sumie 1.5 GB w tym Place.mdb
> 1.2GB
>
> a - 35 minut
> b - 20 minut
>
> Karty sieciowe IntellPro100+management Switch AlliedTelesyne fullduplex
> serwer 2*PIII 800MHZ 1GB ram, Raid 1+0 ( 4 dyski scsi)
>

> Andrzej
> może moje aplikacje sa jakies szczególnie chore ale wynik jest imponujacy
> dla PIV
>
> Próbowałem z amd ale to nie to(góra 30%) wzrostu wydajnosci

Z którym AMD , na pamięciach ddr?

Na pamięciach Rambus nie ma się co dziwić
tak dużej dopałki vs p3+sdram (ciekawe jak ma ustawione
opcje pamięci w biosie bo coś mi się wydaje że cieniutko
3-3-3 ).

PeJot