Re: SOYO SY_6VBA133 i Cel II 533

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 14:05:48 MET

> czy ma ktos doswiadczeniu w podkrecaniu procka (na fsb 100) na ww plycie?
> bo mi nie chce sie to udac - po ustawieniu szyny (zworkami - dokladna
> reguklacja jest w biosie) komp sie nie odzywa...
> dzielniki na agp ustawiam prawidlowo, takze to jest wylacznie wina procka

Witam

Nie wszystkie celki na jadrze coppermine chca "po dobroci" dzialac przy FSB
100MHz.
Moze procek ma za niskie napiecie zeby odpalic na 800MHz??? Sprobuj przed
przestawieniem FSB dorzucic w BIOS-ie 10% (z tego co pamietam) do
standartowego napiecia, albo ustawic na przejsciowce 1,7V (albo nawet wiecej
jesli sie nie boisz). Jesli to nie pomoze, obawiam sie ze nici z "zabawy".

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak