Plyta YKM/DaytonMicro AL576

Autor: Michal Lukasik (michu_at_iton.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 14:08:08 MET

Witam

Mam plyte glówna AL576 firmy DaytonMicro (YKM), która chcialbym reanimowac.
Niestety nie mam do niej zadnej dokumentacji, dlatego prosba o podeslanie
namiarow na jakiekolwiek informacje dotyczace tej plyty.
Najbardziej przyda się opis zworek (to co jest na plycie jest malo czytelne
i dotyczy tylko FSB i CPU), przyda sie tez nowy BIOS. Niestety WWW
http://www.daytonmicro.com firmy nie dziala :(
Jak dotad udalo mi sie ja uruchomic, ale cos jest nie tak. Nie dzialaja COMy
(nie widzi myszy), a przy instalacji W98 i ME wiesza sie zanim dojdzie do
podania S/Nr (czasem wyswietla cos o zle dzialajacym urzadzeniu 3 w porcie A
[???])

--
Michal Lukasik     mailto:michu_at_iton.pl     ICQ# 53883184