Disk geometry errors

Autor: inplus (inplus_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 13:53:33 MET

Witam:)
Problem nastepujący : IBM 30GB (master) Samsung 3GB (slave)
Ten drugi w kieszeni służył do przenoszenia większych plików, a teraz
instalowałem na nim Linuxa i zaczeły się szopki....
Sformatowany na dwie partycje ext2 i swap.
Przy autodetekt w biosie jest wykrywany poprawnie natomiast po restarcie w
bios ma 500 MB zamiast 3GB ......
Partition magic zgłasza disk geometry errors (#109)
Partycje i format były robione linuxowym fdiskiem...
Mnie log z Partition info niewiele mówi... jeśli ktoś siedzi w temacie mogę
podesłać (14kb)
wie ktoś może co jest grane ?
czy zgłaszany błąd jest do naprawienia, jak ?

pozdro :))
pilu