Stary numer

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 13:34:11 MET

> po wgraniu nowego biosu w wersji 2.0a
>
> płyta startuje normalnie liczy pamięć wykrywa dyski
> i ... keyboard error naciśnij F1 itd.
> jak mam nacisnąć jak nie widzi klawiatury

Masz 3 wyjscia
 1. Serwis Ci to zrobi za 30-50zł
 2. Pożycz bios od kolegi z taka samą płytą, włóż w swoja ale nie dociskaj
     po wystartowaniu zgraj bios na dyskietkę, włóż swoj bios bez wyłączanie
kompa
     WGRAJ teraz bios do swojego bios
 3. Reklamuj płytę jako walniętą ( słaba nadzieja )

Uwaga punkt drugi tylko dla starannych, jak widzisz chyba nie dla Ciebie
Chyba że chcesz stracić kumpla

z poważaniem Andrzej