Re: POMOCY z nagrywarką! (NEC 7700A)

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 12:57:03 MET

> Z braku funduszy kupiłem sobie takie cudo jak NEC 7700A
[ciach]
> Czy może trzeba jakieś dodatkowe sterowniki ?
> Dodatkowe oprogramowanie ? Dodatkowy kontroler ?
> Jakieś dziwne kable ? Albo może mam coś wyjąć z kompa ???
> Coś poustawiać w BIOSie ? Jakieś DMA / IRQ itp ?

1. Spróbuj nowego Nero 5.5.5.1 jest naprawdę jeszcze lepsze (prawie jak w
reklamie;)
2. Koniecznie zainstaluj świeże ASPI, do pobrania np. z
http://www.cdrinfo.pl/ w wersji 4.60.
3. DMA, jeżeli jeszcze nie włączyłeś, włącz koniecznie.
4. Czy napęd jest widziany w systemie?
Pozdrawiam
Egghead