Re: SDI i zaszumione linie

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 12:59:21 MET

> Po wielu probach doszlismy iz przyczyna braku polaczenia jest slaba jakosc
> linii telefonicznej.
> Czy jest jakis sposob aby polaczyc sie z mniejsza predkoscia ?

nie ... to jest dsl i transfer linii stały, zmieniać się może transfer
danych do komputera (np. przy podniesionej słuchawce) ale na linii zawsze
stałe 160 kbps.

Ciekawi mnie co na to tepsa ? Przecież jak zakładali terminal to sprawdzali,
demonstrowali itd. Jeśli wtedy działało OK i nagle przestało to smaruj do
nich reklamację !!! I pamiętaj, że dni w których nie chodziło mają ci
odliczyć od abonamentu !!! Płacisz im ... to żądaj !!!

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl