Re: XP i Plustek U12

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 12:44:11 MET

"Ulkesh" <ulkesh_at_go2.pl> wrote in message news:3bfebed7$1_at_news.vogel.pl...

> Sciagnalem najnowsze drivery dla U12 Plusteka pod XP, i wciaz mi nie chce
> dzialac skaner.

Widac cos zle robisz, bo ja mam U12 i nie mialem zadnych problemow ani pod
W98, W2000Prof, ani teraz pod Win XP Prof. Instalacja za pierwszym razem,
bodajze nawet bez restartu (W2k/XP) ale glowy teraz nie dam. Tzn nie,
restart musi byc po instalacji TWAINa Plusteka, a nie samych driverow. No
ale jeden restart to jeszcze nie tragedia na stacji roboczej...

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl