Re: Karta multi I/O ISA typ GW2760.

Autor: Bertix (bertix_1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 00:41:06 MET

Użytkownik <szympaw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm... A probowales w ogole ja podlaczyc?

...jeszcze nie probowalem, bo ... no wlasnie, bo nie wiem, czy
nie nalezaloby jakos poustawiac zworek, a przynajmniej chcialbym
miec wieksza kontrole nad wyborem portow, przerwan, itp.

>Przez moje rece przewinelo sie
> juz chyba 5 kart Multi I/O i zawsze dzialay bez zworkowania. Poprostu
> je wciskalem w ise i zawsze dzialaly. Na niektorych byly zworki, ale
> wtedy po prostu ich nie ruszalem. Jesli Ci ktos cos przezworkowal
> lub masz jakis nietypowy model... to raczej Ci nie pomoge.

W sieci znalazlem szczegolowy opis karty o zblizonej nyzwie typu,
tzn. GW2760 PX, ktora jednakze chyba wyzej stoi technologicznie,
gdyz tam jeden scalaczek robi to, co trzy w mojej. Inny jest takze
rozklad zworek, ich ilosc i pewnie konfiguracja.
Dobrze by bylo, zeby Ktos mial do niej instrukcje, opis itp.
lub dal jakis namiar na te dokumenty w sieci.
Pozdrawiam
bt