Problem z cdekiem

Autor: pawel (sanek4_at_kki.net.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 00:12:00 MET

Czesc

Mam taki problem, który strasznie mnie irytuje.Mianowicie chodzi ot jak
jednoczesnie slucham mp3 i chodzi cdrom( naprzyklad cos instaluje z plyty)
muzyka zaczyna rzezic zwalniac. Tak samo jak slucham plyt z mp3 lub audio
slychac co chwila (gdy sie zapala dioda od cd) trzask i leciutkie
zwolnienie. Moj komp to duron 600, 256 ram, cd 48 lg, cd rom jest podlaczony
jako secondary master( ale inne podłaczenie nic nie zmienia) razem na tasmie
z kieszenia z drugim dyskiem. Jak ktos wie to prosze o pomoc