Ciąg dalszy z ecs kvt3a, pixelview i w2k

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 12:48:54 MET

Kilka dni pisałem o tym problemie i niestety nadal jest on aktualny.
Przypomnę tylko konfigurację mego kompa:
płyta ecs kvt3a, 256 ramu, karta gf 2mx 200,
na 2 slocie siedzi pixelview, a na 4 slocie sieciówka compexa.
Pod w98se chodzi wszystko. Pod w2k nie mogę zainstalować sterowników dla tv,
a szczególnie multimedia video. karta tv ładuje się na 3 IRQ (2 com został
wyłączony).
Dziś w w2k ustawiłem jako standardowy pc i sterowniki poszły. Zainstalowałem
oprogramowanie i byłem bliski szczęścia, ale... Ale szczęście to trwało
kilka minut, niestety następuje zwis i pomaga tylko reset. To samo dzieje
się z jtv. Jtv zawiesza kompa, gdy komputer był zgodny z acapi i jak
standardowy.
Jeszcze wieczorem spróbuję pożonglować kartami, ale zdaje się, że to nic nie
pomoże.
Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i będzie mógł mi pomóc.
Podejrzewam coraz bardziej, że to płyta główna i tu mam pytanie, czy
przypadkiem takie coś nie ma każda płyta ecs. Mogę jeszcze wymienić płytę
główną, ale w podobnej cenie i raczej na niesprawiającą tego typu kłopotów.
Proszę o rady.
Dziękuję i pozdrawiam
Prusak