Re: potrzebna obudowa....

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 12:20:52 MET

"lespawel" <lespawel_at_go2.pl> wrote in message
> cześć
>
> potrzebna mi jest duża obudowa ATX może być używana (większa od BigTower'a
> np. taka jak do servera NCR, HP, COMPAQ...) z zasilaczem pow. 450W (jeden
> warunek... tanio)

1) kup taki serwer
2) bebechy wyrzuc, tzn np daj mi ;)
3) masz obudowe
4) tylko to niespelnia tego jednego malego warunku na koncu ;))))))

a tak troche powazniej to na www.listan.de
sa wprawdzie zwykle big towery, ale z zasilaczami nawet >500w, tylko tez nie
tanio :(
a co do uzywanych, to mozesz pokombinowac, np dogadac sie z jakas szkola i
bankiem, aby jesli maja jakis serwer do zlomowania, to podarowali szkole, a
ty im to podmienisz, np na zwyklego pcta troszke lepszej klasy... ;)