Re: Plyty pod Durona/Athlona raz jeszcze ;-))

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 12:01:08 MET

Użytkownik andy <andy4ever_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ru9on$j9h$3_at_news.tpi.pl...

> Slyszalem, ze do epoxa 8KTA3 (na KT133A) nie da sie wsadzic Athlona XP, czy
> to prawda?

Ściągasz ostatni bios i jest ok.
Polecam żebyś wpadł na strone producenta i przeczytał
w danych plikach .zip co dodaje dany bios.

8kta3 pro od zwykłej wersji różni się tylko lepszymi możliwościami overclockingu
(fsb co jeden Mhz), w kwesti Athlona XP nie ma to nic do rzeczy.

PeJot