Re: jak zrobic terminal

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 11:10:29 MET

In article <9s21f7$qaa$1_at_pingwin.acn.pl> "Radek Skonieczny" <yeszie_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Radek Skonieczny" <yeszie_at_poczta.onet.pl>
>Subject: jak zrobic terminal
>Date: Sun, 4 Nov 2001 01:27:35 +0100
>chcialbym sprobowac zrobic tak zeby system ladowal sie z kosci pamieci w
>karcie sieciowej (EPROM???) zeby komp byl bez twardziela tylko system czeral
>z serwera...

To nie bedzie terminal tylko stacja bezdyskowa. Mialem tego kilkanascie na
NetWare. Trzeba do karty dokupic BOOTROM (to ta kosc z procedurami startu)
tylko z tego co ja wiem sa przynajmniej dwa rodzaje protokolu startowego, no
i miec serwer dla tego protokolu. Na pewno taki serwer jest w NetWare ale w
Windowsach watpie ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com