Re: PixelView i przechwytywanie w Win2000

Autor: Paweł Machalski (PawelMachalski_at_polbox.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 09:52:53 MET

Użytkownik "Rafciu" <rafciustud_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam kartę telewizyjną PixelView TVPak i po instalacji sterownika i po
> pierwszym uruchomieniu PixelView TV Station wyskakuje błąd że nie mam
karty
> przechwytywania. Wszystko sprawdzałem i kartę mam podpiętą dobrze.
> Ściągnąłem też sterownik pod Win2000 do TVPaka ze sprony
> http://www.prolink.pl i nic, to samo. Próbowałem też przechwytywać obraz
> programem Virtual Dub i też wyskakuje że nie może znaleźć sprzętu
> przechwytującego.
Ja właśnie ostatnio to miałem. Masz kilka możliwości:
1. Pobawić się przekładanie karty po gniazdach - chodzi o różne przerwania
2. Zastrzec przerwanie twojej karty w biosie - będzie musiała znaleźć inne
Ogólnie ta karta musi mieć osobne przerwanie i takie samo dla dźwięku i
grafiki.
Ale ciekawe jest to, że przechwytuje w pixelviewtv, a winvcr nie działa :((
Pozdrowienia

Paweł Machalski