HDD w trybie LBA i CHS - jaka roznica ??????

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 00:43:34 MET

Bo mam uruchomic sasiadowi kompa P166, 32MB RAM
Czesc rzeczy m.in. Seagate 400MB wydlubalem z JEGO kompa 486

Spoko, skladam, chodzi ale na tym dysku ZA H... windows nie pracuje
stabilnie, wypierdala sie, problem z dostepem do rejestru itp. Nawet podczas
ktorejs tam instalacji sie wieszal. Na innym PC prawie tez chodzil.

Wiec sie patrze co jest. Czemu go wykrywa jako CHS a np. Seagate 2GB jako
LBA? Nie pamietam co to jest to LBA a juz CHS to juz wogole. Poza tym dysk
sie botuje TYLKO jak jest na SLAVE :))). Inaczej jest PRESS A KEY TO REBOOT
albo cos innego. Byl formatowany i meczony w P Magicu 7 i nic.

Kupilem mu specjalnie nowego kompa od kogos tez P166 juz z CD i HDD 4GB
(ale HDD DLA MNIE zostanie). Wkladam 400MB i zas to samo. Przy instalacji
2x sie zwiesil :(((((

CO JEST CHOLERA ??????????