Re: Co wybrac?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 22:46:08 MET

Użytkownik "|Pio|" <piowa_at_kompas.net.pl> napisał w wiadomości news:9s1mc5

> no dobra a za 0,5 roku wymienie wszystko jeszcze raz?
> ta plytka obsluguje mnoznik max 100 MHz = czyli cel 800/P3 800
> a wolalbym zakupic juz cos na przyszlosc...

zaraz, zaraz - 100MHz to nie mnożnik tylko częstotliwość FSB i nawet ABIT
BH6 1.0 obsługuje wyższe częstotliwości - jedynie z tego co wiem, nie ma
dzielnika FSB/4 na PCI.
Tak więc możesz albo kupić C800 i podkręcić go do takiej częstotliwości aby
urządzenia na PCI wytrzymały (u mnie na dzielniku FSB/3 przy 126MHz wszystko
chodzi ok), albo kupić C900 czy np. C1000, które w Twoim przypadku
podkręcisz być może do wyższej częstotliwości z racji na większy mnożnik a
co za tym idzie mniejszą częstotliwość na PCI.
W zależności od potrzeb, taki procesor starczy jeszcze IMHO na bardzo długo,
a na wymianie płyty zaoszczędzisz.
Sam niby mam BH6 1.1 ale i tak uważam, że nawet 1.0 to bardzo dobra płyta
główna.