Re: Czy mozna pilot + czujnik na podczerwien do Playstation2 przerobic na Irde do peceta ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 23:56:07 MET

. : : Krzysztof : : . napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> >

> oj co kombinujesz ? cena czesci do nowej irdy do pc to 30zl

Na gieldzie jest za 80 zl
a mam pilot do playstation2 + czujnik podczerwieni z elektronika
i potrzebuje opis pinow od ps2.
To jest gniazdo 3 x 3 bolce.
Czy mozesz mi podac opis pinow tego gniazda ?

Pecet na pilota to jednak mila rzecz ;)

podaj tez strone z opisem pinow tego gniazda Playstation2.

Jacek