Re: potrzebna obudowa....

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 22:33:11 MET

jak znajdziesz zrodlo takich obudow to prosze o info, sam chetnie bym taka
nabyl, nawet nie musi byc zgodna z ATX moze byc od jakiegos serwera, ma byc
ladne (na widoku, a w srodku sam moge sobie zrobic...
...bylem ostatnio na uczelni w centrum obliczeniowym, staly tam takie
zaj...biste jesli sie nie myle challenge, 3 razy szersze sporo glebsze,
odrobine nizsze niz big tower i ta sliczna czern, oraz zdejmowana przednia
scianka.....lecz niestety buuu nie chca ich zdemobilizowac:((((

pozdrawiam
bolo