Re: TEAC W516EB 16/10/40

Autor: Booger (booger_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 22:38:54 MET

Mam już TEAC'a jakiś czas i powiem szczerze, że nie ma sie do niego zbytnio
o co przyczepić, fakt, może tacka jest trochę denerwująca, i z wyglądu nie
jest zbyt przyjemna, ale faktem jest, że to bardzo, ale to bardzo dobry
sprzęt, co do LG to wiesz...... no chyba że lubisz serwisy, chyba jak do tej
pory lepszy od tego jest tylko Plextor, ale ta cena.......???........... .
Mam już tego Teac'a dosyć długo przywiozłem go ze Szwajcarii, kiedy jeszcze
nie było go u nas w sprzedaży i bałem się troszkę o ewentualne jego
serwisowanie, ale spokojna głowa!!!, nie trzeba będzie tego robić.
nagrywam dziennie ok 10-20 płytek i przez te statnie kilka miesięcy działa
bez zarzutu.

Pozdrawiam