Przerwanie IRQ

Autor: tomeklis_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 03 Nov 2001 - 22:01:36 MET

Witam

Moje pytanie dotyczy przerwan IRQ. Mam zaistalowana w komputerze karte sieciowa
dzialajaca na przewaniu IRQ 11. Na tym samym przerwaniu dziala dzwiek AC97 na
plycie glownej. Stad moje pytanie. Czy urzadzenia dzialajace na tym samym
przerwaniu moga powodowac jakies konflikty w komputerze? I drugie pytanie jak
moge zmienic przerwanie np. karty sieciowej albo dzwieku poniewaz z poziomy
wondows nie da sie tego zrobic. Bardzo prosze o pomoc.

Z góry dziekuje
Tomek