Odp: zmiana płyty głównej

Autor: straits (straits_at_go2.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 20:19:37 MET

Ogólnie mówiąc zapomnij o Celeronie - kompletna chała - mówie o Celkach z
nowej serii powyżej 800-tki. Kup Durona w tej samej cenie- szyna 266 MHz -
koszt płyty głównej taki sam jak pod Celerona a szybkość Duronka za tą cenę
jest wprost nieprawdopodobna. Celek 1,2 ma osiągi mniejsze w testach (3D
Mark 2001) od 1 Giga Durona na tej samej karcie graficznej - (MX 400-ta). A
jak masz kase to inwestuj w Athlona - i dobra rada - bierz płytę ASUS'a albo
ABIT'a - ja po ponad 2 latach mając płytę ASUS'a przesiadłem się z Pentium
II 333 MHZ na Celerona'a 633 MHz - czyli jak widać - potem jest bardzo duża
szansa że nie będziesz musiał zmieniać wszystkiego jak Ci się zachce zmian.