DVD ?

Autor: Ice (ice-heart_at_go2.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 14:47:31 MET

Czesc
Zastanawiam sie nad pozbyciem sie CD, i zakupem DVD powiedzcie czy warto ?
Juz teraz... ? Jeszcze poczekac ? Ma on pelnic role CD ( calkiem sporo ma
roboty ), poza tym jakies filmy na DVD. Chodzi mi o sprzet z bardzo dobra
korekcja bledow, szybki, i trwaly. Wiadomo , ze nie ma idealow... ale
jakbyscie mogli podac, marki ? Nieslawny LG jak sie ma w tej dziedzinie ?
Chodzi mi glownie o trwalosc... TEAC cos robi w tej dziedzinie ? ACER jest
chyba dosc drogi.. ;(
Czekam na propozycje ;)

--
Ice
Milosc jest virusem zatruwajacym nasze dusze