problem ze skanerem hp

Autor: Milek (milek_at_netkoncept.com)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 17:59:17 MET

witam

wczoraj kupilem sobie skaner hp scanjet 2200c
oto jakie problemy podczas jego uzytkowania napotykam:

1. dlugo sie uruchamia program hp precisionsnac ltx
2. lampa nie gasnie od razu, tylko po jakis okolo 15 minutach od zakonczenia
skanowania (chociaz dzisiaj zgasla wczesniej, przynajmniej tak mi sie
wydawalo)
3. wszystko jest z reguly ok, gdy skaner (program) uruchamiam pierwszy,
drugi raz po restarcie, ale podczas ktoregos tam kolejnego uruchamiania
potrafi sie coraz to dluzej uruchamiac, a nawet zawiesic
4. juz ze 2-3 razy mi sie zdazylo, ze w ogole nie wykryl skanera (program),
i konieczny byl reset komputera

czy ktos z szanownych grupowiczow ma rowniez ten skaner? jak mu dziala?
czy znacie takie problemy, jak ja przedstawilem?
czy moze znacie rozwiazania tych problemow?

bardzo prosze o jakies odpowiedzi (najlepiej szczegolowe :-) bo jestem
troche zalamany tym zakupem :-(

pozdrawiam,
milek